1/29/2004

باز چشمم به درساي تازه افتاد به هيجان اومدم! حکايت اول ترم من هميشه اينه، از همه ي درسا خوشم مياد و کلي مي خوام خريد کنم اونم از تمام گرايشات، اما آخر ترم که ميشه موقع پرداخت !؟ يکي کمک کنه!!!
باري به نظر شما يازده تا درس چطوره؟ اونم چه درساي نامربوطي، ترم آخري هرچي درس نخاله مونده بايد پاس کنم.4 تا آز، يه دونه معارف دوي معرکه (دوستان ماجراي اون 10 کذايي معارف يک رو که به خاطر دارند؟) يه درس قدرتي مسخره، يه ورزش شماره دو (ماجراي غش کردن تربيت يک که با يک 18 ختم به خير شد به خير) و 5 واحد اختياري که تا الآن حدود بيست واحد از گرايشاي کنترل و مخابرات براش کانديد کردم به همراه زبان تخصصي مي کنه جمعا 10 تا درس و هفده واحد. همه ي اينا به کنار سه واحد هم پروژه ي کارشناسي!!! خدايا خودت کمکم کن...
براي فردا صبح که قرار انتخاب واحد وبي داشته باشيم سه رقم اکانت پنج ساعتي خريدم که هرکدوم جازد فوري از يکي بعدي استفاده کنم، ترم آخري اگه يه درس به م نرسه کارم ساخته است، بازم خدا خودت کمک کن!
نتيجه گيري: اين پسره ي کله خر هميشه اول ترم کلي هيجان زده ميشه و حسابي واحد بر مي داره اما آخر ترم که ميشه غير از يکي دو تا درس از بقيه سرخورده ميشه، خاک بر سرت!

بعدالتحرير: برای آخرين اخبار انتخاب واحد کذايي اينترنتی ما به اينجا مراجعه کنيد.